Wanneer kan ik bij Hondenspecials B2B inkopen?
Om in te kunnen kopen bij onze groothandel, gelden de onderstaande voorwaarden.
– Je bent ingeschreven bij de KVK (NL) en hebt een winkel/webshop/trimsalon/uitlaatservice of een ander beroep dat huisdier gerelateerd is.
– Je hebt een BTW nummer ( verenigingen uitgezonderd ).

Voorraad:
Omdat wij alle producten zelf uit het buitenland importeren, is het mogelijk dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Om onze klanten zoveel mogelijk inzicht te geven hebben wij een uniek voorraadbeheersysteem.

Er zijn 3 opties die bij ieder product terug te vinden zijn:
– een product is op voorraad. Er staat bij ieder product hoeveel ervan op voorraad is.
– een product is nu niet op voorraad maar wel naar ons onderweg. Per product is inzichtelijk hoeveel ervan onderweg is en wat de verwachte aankomstperiode is.
– een product is niet op voorraad, maar kan wel nabesteld worden. Indien dit product besteld wordt, wordt dit in onze volgende bestelling bij de betreffende leverancier meegenomen.

Bestellen:

Je bestelt alle producten die je graag zou willen hebben, de producten die op voorraad zijn, brengen wij in rekening en sturen wij na betaling binnen 1-2 werkdagen naar je toe.
De producten die niet op voorraad zijn, zetten we in backorder en worden pas in rekening gebracht zodra deze weer op voorraad zijn.
Backorders versturen wij gratis in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland, ongeacht het oorspronkelijke factuurbedrag.
Bij minder dan 10 producten in backorder voegen wij deze producten toe aan de eerstvolgende order. Alleen op verzoek worden deze apart verstuurd, hiervoor worden verzendkosten in rekening gebracht.

Leveringsvoorwaarden:

  • Bestellingen voor Nederland, België, Luxemburg & Duitsland worden vanaf € 175,- exclusief btw franco verzonden.
  • Indien een bestelling niet franco is brengen wij voor Nederland, België, Luxemburg en Duitsland € 7,95 administratie- en verzendkosten in  rekening.
  • Backorders worden in Nederland, België en Duitsland gratis verzonden, ongeacht het oorspronkelijke factuurbedrag. Backorders die minder dan 10 producten bevatten, worden met de eerstvolgende order meegestuurd.
    Alleen op verzoek worden deze apart verstuurd, hiervoor worden verzendkosten in rekening gebracht.
  • Er wordt geen minimum orderwaarde of minimum aantal stuks per product gehanteerd.
  • Retourneren dient te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van de producten en dient vooraf per mail gemeld te worden.
  • Seizoensartikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  • Alle producten die op voorraad zijn worden verzonden binnen 1-2 werkdagen nadat de betaling ontvangen is.
  • Aan iedere bestelling die op onze website geplaatst wordt, zit uiteraard een betalingsplicht gekoppeld.

Betalingsvoorwaarden:

  • zodra de bestelling bij ons binnen is, wordt er een factuur gemaakt van alle producten die op voorraad zijn. Je ontvangt deze samen met een betaallink 1-2 werkdagen nadat je besteld hebt. Zodra wij de betaling binnen hebben wordt je order binnen 1-2 werkdagen verzonden.
  • de producten die niet op voorraad zijn, worden in backorder gezet en in rekening gebracht zodra ze weer op voorraad zijn.

Verzenden:

  • We verzenden alle orders met DPD, wij kunnen in een incidenteel geval ook met Postnl verzenden.
  • Zodra wij een order verzenden ontvang je hiervan een track & trace link per e-mail.

Verzendkosten:
In onderstaande tabel staan de verzendkosten per land

Land Verzendkosten Franco
Nederland € 7,95 Vanaf € 175 ex btw
België € 7,95 Vanaf € 175 ex btw
Luxemburg € 7,95 Vanaf € 175 ex btw
Duitsland € 7,95 Vanaf € 175 ex btw
Frankrijk € 14,95
Spanje € 19,95
Zwitserland € 45
Oostenrijk € 13,95
Verenigd Koninkrijk € 17,50
Ierland € 24,95
Polen € 26,95
Tsjechië € 27,50
Italië € 24,95
Denemarken € 13,95
Zweden € 23,95
Finland € 24,95
Noorwegen € 22,95


Garantievoorwaarden:

Het kan voorkomen dat een product defect is. Indien het een geheel nieuw product betreft, vervangen wij dit bij de eerstvolgende order.
De voorwaarden hiervoor zijn:
– wij ontvangen een duidelijke foto/filmpje waaruit het defect blijkt.
– het product mag niet gebruikt zijn en moet in de originele verpakking zitten.

Op producten die gebruikt zijn geven wij geen garantie.

Wij adviseren de retailers een duidelijk advies mee te geven aan de consument.
– Het is belangrijk de juiste maat speelgoed aan een hond te geven. Kleine speeltjes zijn prima geschikt voor kleinere rassen, maar geef je beter niet aan een groot ras.
– Laat een hond nooit alleen met speelgoed, maar laat een hond altijd onder toezicht spelen. Immers alle speelgoed kan kapot.

Aanvullende Sodapup garantie

Op het rubberen speelgoed zit een 30 dagen-garantie.
Maakt de hond het speeltje binnen 30 dagen kapot dan wordt het gratis door ons vervangen.
Wat zijn de voorwaarden voor deze garantie:

  • de maat van het speeltje dient afgestemd te zijn op de maat van de hond. Bij ieder speeltje hebben wij op onze website aangegeven voor welke maat hond ( gewicht ) het speeltje geschikt is.
    De retailer is ervoor verantwoordelijk om dit aan zijn klanten over te brengen. Het is immers niet de bedoeling dat een medium size speeltje gebruikt wordt door een grote hond.
  • Mocht een speeltje kapot zijn, dan dient dit per e-mail aan ons doorgegeven te worden, met daarbij een foto van de hond + kapot speeltje + de factuur waarop dit speeltje met aankoopdatum vermeld staat.
  • Indien de garantieclaim wordt toegekend, zullen we het speeltje gratis vervangen voor eenzelfde of een beter geschikt speeltje. Dit speeltje zullen we met de eerstvolgende bestelling meesturen.

Er zit geen garantie op de Lickmatten en het nylon speelgoed.
De lickmatten zijn niet bedoeld om op te kauwen. Voor het nylon speelgoed is het natuurlijk ook belangrijk dat het formaat van het speeltje bij het formaat van de hond past. Daarnaast is het voor dit speelgoed normaal dat er bijtplekken en krassen op komen.